Tidigt morgon.

Jaha, vad ska man säga. Jag vakna allt förtidigt idag också. Men nu är jag vaken nog att inte sätta mig på närmsta tåg utan tänkte vänta på det som passar in tiderna i skolan. Jag vill hellre sitta här i en timme än i skolan ^^

Tänka sig, min städning lyckades igår. Nu är allt rent och fin , kanske inte för vem som helst men för mig iaf. Renare än så här blir det inte xD

Jag har fastnat för boken Kirre, det är en bok vi läser i MBS. Den är jätte intressan, men just nu har jag kommit till en sån där del som inte ens passar in i boken. Jag vill bara hoppa över några sidor och sedan fortsätta läsa om juste Kirre, men det är typist att man ska ha en massa uppgifter till boken, så jag vill inte riskera att behöva läsa om den igen. Den må va bra, men ingen bok är så bra för mig att jag skulle läsa den en gång till xD

Boken Kirre handlar om en pojk, som haft en av dom jobbigaste uppväxter jag tror man kan ha. Hans mamma är ung och ensamstårene, eller ja hon säljer sig själv så män är det där ofta. Han blir misshandlad både fysiskt och psykist.
Värd att läsa :)

Vad skönt det skulle vara ifall våren och sommaren kunde börja visa sig. Längtar speciellt mycket till valborg ^^ Den som inte vart med i Uppsala på valborg har missat en av dom bästa dagarna på året, tycker jag ^^

Nej nu ska jag ut och gå med mina Hundar , sedan ringa ohc väcka lite folk :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0