TisdageN.

I hate everything about you
Why do I love you
I hate everything about you
Why do I love you



Ny dag igen , som alla andra dagar efter gårdagen. Igår vart det en mysigt kväll hemma hos sys. Fast så mycket jobb fick vi inte gjort , vi var mer godis sugna ^^
Så nästa vecka ska jag tillbaka och fixa kalrt allt. vad jag känner mig snäll och ställer upp för min sys så här :)

Jäkla katt som skrämde skiten ur mig hela natten, den hoppade upp och ner. Stod där och här. Fy xD Det var lite obehagligt faktist xD
Men sånt är livet, Vad skulle man göra utan lite action? ^^ ( inte sån där snusk nu xD  )

Sanna är mupp, hon bara sitter här brevid och kollar på mig hela tiden xD Men jag ska inte var elak , hon är bara lite nyfiken. ^^
Haha ! ^^ Tycker fortfarande det är lite kul att du börjat skolan Jonte xD Du som hela tiden jobbar har nu gått till skolan xD  
Nej nej , jag har verkligen fastnat för Three days grace och nästan alla deras låter. men speciellt " I hate everything about you " , den är riktigt jäkla bra och man kan lyssna om och om på den :)


Idag är det öppet hus på skolan. Jag trodde vi skulle sluta vid tolv , men vi har lektioner hela efm. Men jag tror jag kan sluta tolv iaf ^^ Dom kommer nog inte sakna mig för mycket :)
Bara vi inte måste gå och visa runt massa "gäster" i skolan , det tar så lång tid och dom bryr sig egentligen inte om någonting man säger. Men sen ska man inte dra alla över en kant, det kanske en dag kommer någon som är intresserad av våran skola. ^^
Håll humöret uppe och se glad ut , jag försöker se närvarnde ut iaf.

Näe nu ska jag åter gå till att skriva klart mina uppgifter i svenskan. Har skrivit fyra rader så det går framåt ^^
                                                     
                      



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0