Upp upp upp xD

It's all about power
Then take control




Haha ^^ yes, idag var jag ledig från skolan ^^
Fast däremot kände jag mig riktigt dålig i morse men det gick över ganska snabbt, så då vart jag eldig från jobbet också ^^ Lyx dag, men tråkigt vart det. Men att retas med sys är det jag är mest syselsatt med idag ^^ Springa bakom och sjunga alla mina låter som jag fått på huvudet xD Störa Jonte när han jobbar och egentligen bara springa runt xD
Vad skulle jag göra utan mina knäppa dagar, jo dom andra skulle vara lika xD

Hehe ^^ jag lyssnar just nu på Gyllene tider, dom var bättre förr i unga dagar ^^  Men det går nu också om man verklige vill ^^

Jag funderar på att göra en skiva, men jag kan inte bestämma vilka låtar som ska vara på. Sen så måste jag ta mig ork att leta reda på en tom skiva, det kan ta tid och jag känner mig allt för lat för det. Men lat ar jag vart hela veckan xD
Nästa vecka ska jag til skolan och jobbet , så nu är det bästa att passa på ^^

Jag väntar fortfarande på brudarna ska ta sig tid så vi kan spela in våran egna musikvidio. Fan va tuff den kommer bli , men vi kanske ska lära oss någon dans ^^ Det får vi fundera på:)




" Telling everybody oh just how to live their lives
Buying in just like a bunch of fools
Time is ticking and we can't go back "

"The comes a time that every bird has to fly
At some point every rose has to die
It's hard to let your children go, leave home, where they go, who knows?
Gettin' drunk, gettin' stoned all alone"

"I'm sick of looking for those heroes in the sky
To teach us how to fly"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0