Brolle har tagit nya beslut.

I remember long ago
When love was a simple thing


Ihelgen så gjorde Brolle slut med Elin och det kan inte vara bättre en så. Jag tycker inte alls dom passade för varandra , utan att han v ar mer modgen än hon. Men Dumt att säga så endå kanske med tanka på att jag inte känner dom. Men jag vet nu vart brolle har sin sommarstuga :) var där i Fredags :) alltså inte i den eller precis utanför men i närheten :)

 " I was blindfoled by love
It took me for a ride
Now all I'm thinking of
Is life on the other side "


Idag är det fint väder och det tackar jag för. Jag hade egentligen tänkt målat om tv bänken, men eftersom jag är lite funktionshindrad för tillfället kan jag inte göra det själv och min lilla bror var för upptagen med att åka och bada. Men men det finns nog fler dagar som passa till att måla lite :)

Så idag ska jag blekfisen ut i solen och sola lite :)

Fick svar från sjukgymnasten idag och har fått tid hos dom på onsdag vid nio tiden :) Hoppas på det bästa :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0