Dålig dag.

Det är aldrig kört!


Näe, gott folk. Idag har varit en sån där dålig dag när man egentligen bara vill ligga kvar i sängen. Vilket jag ungefär gjorde också. Tänkte att jag skulle ta steget och sluta med mina smärtstilande tabletter men det vart inge bra resultat utav det. Har haft ett rent helvete idag.

Sedan när jag bestämde mig för att ta tabletterna iaf så hittade jag dom inte.. Ibland funkar inget som man vill..


Ungefär för 3 timmar sedan försvann mitt dåliga humör och nu på börjades det igen eftersom jag inte kan sova..
Tänkte då sätta mig här och klaga av mig lite samt titta lite på jobb, och jag hittade några intressanta , så det är nog det bästa som hänt mig idag.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0