Der blir bättre :)

Think of everything good that you have
before you complain about what you do not have



Nu har såren på smalbenen börjat läka bra :) Snart helt borta :)
Känns bra att dom försvinner eftersom vadens blå märken räker för att man ska förstå vad jag varit med om.På bilden syns det inte så bra men min vänstra "fotled" är fortfarande väldigt uppsvält och ser ut som en vattenmelon tycker jag :P



Ifredags fick jag reda på att jag verkligen hade haft tur i oturen.
Hade jag inte haft så smala ben som jag har, hade jag förmodligen aldrig mer kunnat gå.Jag hade haft tur ifall jag fick behålla benen.
 Som man ser så är det bara små skrubbsår jag har på smalbenen och det var där det tog i.
Förstå då om jag hade haft lite större ben.
Känns lite läskigt när man fick höra det. 

Jag är glad som forhoppningsvis kommer kunna gå i slutet av sommaren :)



S.Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att höra att de går framåt:) du klarar allt !

2009-07-12 @ 19:43:33
URL: http://jonasfliiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0