Härlig helg :)

You're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you


Ifredags gick jag ut med Sanna och vi tog oss ett glas vin på Alexanders uteservering. Men det var kanske ett litet misstag, det var mygg ! mycket MYGG!  Men inte ska det förstöra kvällen :P Gick vidare till Terassen och satt där resten av kvällen :) Hade riktgit kul, träffade på lite gammal bekanta också :)

I lördags så åkte jag med Jonte och hans bror till ikea. Han bror köpt en ny sän med sängbord och allt. Så När vi kom hem till han började v trixa ihop allt. Jag gjorde ena sängbordet xD Det tog lite tid , men va fan det var mycket små delar och jag var livrädd för att ha sönder något eftersom dom kostade en del . Men det gick bra :) Var riktigt snyggt , så nu vart jag också sugen på att köpa någon snygg sängram till sängen eller en helt ny säng. :) Vi får se vad som händer :)

Näe idag blir det lugnt. Är jävligt sliten pga. all pollen så måste vila upp mig om jag ska orka jobba i veckan.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0