Härlig sommar dag :)

The same moment you realized that you have life in retention
 You can die



IDag vart det en tidig morgon eftersom jag inte kunde somna om när jonte åkt. Så Låg vaken från 6 till halv 9 då jag gick upp och åt frukost med mormor,Carina och mamma :) Härligt när man kan äta frukost ute tidigt när det är varmt och skönt :)

Mille och Bella fick en liten dusch idag. Så jag skulle försöka stå upp samtidigt som jag duscha av hundarna en i taget. Det är inget dom riktigt gillar för stunden.
Att duscha mille är inte det lättaste eftersom han sprang bort hela tiden.


Men han är lika söt för det :)




Det vart ner till sjukhuset idag igen efter att jag upptäckte en knöl på vänstra smalbenet längst ner.
Men som tur var ska det nog inte vara någon störe fara , men hoppas på att den inte blir större för då måste vi tillbaka.

Blåmärkerna har blivit mycket mindre nu :) Ser inte alls Så hemskt ut som det gjort innan , det är skönt att man ser resultat. Att det börjar försvinna så man kanske kan ha kjol eller kort byxor på sig i sommar utan att det ser allt för hemskt ut :)



Så här ser det ut nu , har ingen bild på hur det ser ut innan men det var ingen vacker syn.
Några cm från att förslora benen föralltid, så jag tycker fortfarande jag hade tur i oturen :)
Det som alla läkate berättar för mig också :)


Ikväll kommer brudarna och det blir lite poker ;) Hoppas på vinst ^^

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0