Work.

What have we done to the world
Look what we've done
What about all the peace


Igår så var jag uppe i tornet på arlanda :D ca. 80 meter uppe i luften och snacka om en snygg utsikt :)

Det som var coolt var att jag kunde se domkyrkan :) Fast det gick inte att ta bild på eftersom det var inne på kontoret man såg den ifrån. Där får man inte fotografera.




Idag vart jag verkligen besviken. Pratade med min chéf och det visar sig att jag inte alls får jobba så länge som utlovat , eftersom han hade räknat fel tydligen. Känns lite små surt eftersom jag hade jobb hela sommaren. Kanske lite sent nu att försöka få jobb , men vad fan ska man göra...

Det står fortfarande mycket om Michael i tidningarna och det är väl hedrande , men känner att ingen brydde sig så mycket om han innan. Men nu passar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0