Attans Sjukdom!

Let's roll onto something new

Ja nu är man absolut så sjuk man kan bli, känns det som ialla fall. Halsen bränner sönder mig , och näsan ska jag inte ens börja tala om!
Sen har vi den här febern som kommer smygandes och nysningarna som är allt utan diskret.
Nej , usch att vara sjuk är inget jag gillar. Men det är sånt man får ta någon gång ibland. Typsiskt att jag ska bli sjuk mitt i arbetsveckan och när det fina vädret är här. Men jag ska nog lösa det här. Har alvedon uppladdat här hemma :)

Som jag redan sagt så är jag inte riktigt på topp ,så dagens arbete tog sin lilla tid. Det blir mycket Te,Alvedon och sömn ikväll , då ska jag nog vara på topp imorgon :) För nu har jag en lång vecka framför mig. Gjorde klart översickten av det jag har kvar att göra i veckan, och det vet inte lite om man säger så. Det blir säkert lite kvar till nästa vecka, men det gör inget :)




Idag fyller pappa år :) Inte för att han är här, han är ute på resande fot och kommer hem på Tordag för lite firandes och att hans semester vecka tar slut :P Får se vad man hittar på för skoj i present :)


 " Pace yourself from me
I said maybe baby please
But I just don't know now
And all i wanna do is try... "

Läset om kvinnar i expresen som har misshandlat sina tv barn i ett års tid. direkt när jag hörde om det tänkte jag på vad en lärare till mig sagt förut.
" Att barn som är så groft misshandlade kommer ni nog aldrig att stöta på"
Dumt sagt tycker jag och har alltid tyckt. Det händer överallt , var som helst.
Med tur så kommer barnen kunna få en bra framtid hos en foster familj, hoppas bara på att Socialen sköter det här bra nu. Det kan inte vara det lättaste att ta hand om barn som blivit så goft misshandlade och svikna. Hoppas dom förstår att det tar tid och tålamog.

Det finns gott om sjuka människor i världen, man måste vara hitta dom innan dom skadar någon annan.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0