Designat bloggen lite :)

I want you for myself


YEah , nu har jag kommit över min ilska för dagens händelser. Så då tänkte jag ta mig lite tid att designa bloggen lite. Eller ja skaffat mig några bilder iaf :) Någon dag ska jag nog ha ork att slutföra allt också , men det tar så lång tid när man inte kan allt också :P Men mina bilder vart lite små suddiga , men det duger bra endå :D

Sen i dag när jag gick omkring på jobbet har jag haft Ted gärdestads låtar i huvudet. Dom försvinner inte heller xD Men jag har sjungit glatt för mig själv och min arbetskamrat :) Fast jag kan bara en del av låten xD

"Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltronet
om du sviker mig
för jag ska hämnas, om jag lämnas
ensam utan dej.
Jag tänker hoppa, ner från eiffeltonet
om du lurar mig,
men jag hoppas att jag stoppas i hissen
upp av dig."


Fast det är ingen fara , jag ska försöka lära mig hela låten så att jag kan sjunge den för lite folk imorgon :)
Hoppas på alla får en härlig midsommar :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0