Gräsö

Every time I see you I can't stop to wonder why.

Har varit med pojken vid hans stuga på gräsö. Jätte nysigt och dåligt väder, ungefär så som det ska vara när man är i en studa nära havet. Men vi hade det mysigt endå. Bastade på kvällen, eller jag försökte så gott jag kunde. Det var 90grader i bastun och jag höll på att gå under när jag öppnade dörren :P Men men jag klarade mig ett tag där inne och gick ut med lagom mellan rum för att svalka av mig lite i duschen :)

Jag tycker om värme , men fan det där var varmt !

Det kanske låter jätte mysigt att basta med sin pojkvän. Dricka något gott och bara ta det lugnt. Men fan snacka om att man kände sig osnygg med all den där svetten xD Det var som sagt VARMT ! Men samtidigt skönt :)


Har nyss varit ute och skjutit lite luftgevär med Sys och Peter :) Det var ganska kul ^^ Fick lite ont i min axel bara när jag sköt av utan att vara berädd :P Nu ska ni inte tro att det blir värsta stöten när man skjuter , men tänk då på att jag inte har så mycket vikt att hålla emot med xD

På måndag börjar jag jobba :) Det ska bli riktigt kul :)

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0