Midsommar helgen :)

I just want to be beside you everywhere


Ifredags var det midsommar firande :) Vi hade tur med vädret och solen var framme men det blåste lite lagom ist ^^
Vi han inte fixa oss någon midsommar stång eller några midsommarktansar , men det gick bra endå :) Jag och Jessica gick ut och plockade oss fina blommor som vi tog med hem igen :)

Annars var det grillning och kubb spelande :) Sen så kom det över lite mer folk och den DÅLIGA musik kom igång ett tag :P Men sen vart det vidare till Tobias och utmaning Kubb körde igång.


Senare på kvällen så vart det en raggartripp till Uppsala med Abba och Carola på högsta volym :)
Vi hittade också en perfekt lekplats att återgå till barns ben för en liten stund :)


Riktigt bra midsommar :)

" You stopped and smiled at me
And asked me if I cared to dance
I fell into your open arms
And I didn't stand a chance "


Lördagen vart det en tripp till Örbyhus och Hälsa på Jonte :) Varmt vart det som attans , så vi åkte till Öregrund för att ta en glass i solen . Vi kom fram till öregrund , men jag tror det fina vädret fastnade på vägen xD För när vi kom fram regna det som bara den , kanske vanlig otur men men. Det vart glass ialla fall, inte för mig jag måde så dåligt efter den kringliga vägen dit xD
Men det gick över efter några timmar..

Idag har bara varit en lat dag :) Inte gjort något som man skulle kalla viktigt eller nödvändigt xD
Men jag tycker det är nödvändigt med såna dagar :D


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0