Sista dagen i skolan, typ.

We're nothing
And nothing will help us


Jahaja, idag var TYP sista dagen i skolan. Inte för att jag hade lektioner , men vi gjorde klart lakarna som ska sitta på flaket till studenten :) Lite virigt , men det gick efter ett tag.

Fortfarande varmt väder ute :D Så det ska man inte klaga på :)

Var på bio igår och såg första 3D (My bloody Valentine ) filmen någonsin för mig. Den var skit läskig , men jag fattade inte riktigt vad det var för skilnad på 3D och vanlig, förutan att texten var skit skum och att när dom sköt så kändes det som om man fick kulan rakt i pannan xD Pinsamt nog tror jag att jag var den enda som vart rädd under hela visningen, var fan rädd när jag kom hem till Jonte också xD Men men , jag lever än :) Värd att se , fick ett par coola glajor också ;)



Imorgon är det min Studentskiva på People :) Hoppas på det bästa och att inte bli utkastad allt för fort xD Tror tyvärr att det kommer bli lite bråk, men jag ska försöka hålla mig utanför :) Hehe xD
För ett tag sen var jag nyfiken på min nominering, men jag är ganska säker på att jag har fått något om att jag pratar mycket osv. men men , glad för att slippa allt med studenten och skivan :) Det har vart så JÄKLA mycket kaos om allt så man ser knappt fram emot det lika mycket som förut. Tänka sig vad som kan hända med en klass xD


Utgång igen brudar :) Sanna , Jessica och jag :D Sen så alla andra också så klart ;)


"Well maybe there's a God above
But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who'd OUT DREW YA
And it's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen the light"



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0