Studentskivan.


What I have in me
in my mind is you


Igår hade vi våran studentskiva. Började med att förkröka hemma hos Jessica lite väll tidigt tror jag för jag var lagom berusad när jag kom till krogen. Sen så hade jag sådan otur att jag tappade mitt cigg paket mitt i gatan när jag skulle vara smidig och springa över. Det cigg paketet vart platt, haha xD Två bussar och en bil körde över det innan jag fick tag på det igan. Men dom gick fortfarande att röka :D Inte alla , men några :)

Eftersom minnet är lite svagt från igårkvällen kan jag inte säga så mycket mer :P Men jag hade kul, fast middagen sög xD Den hade man kunnat hoppat över. Men men nu är det som det är ^^ Allt kan inte vara så kul säg :P



Jag vet nu iallafall att min klass tyckere jag pratar mycket xD
Jag vart klassen Pratkvarn.
Deras motivering var " Jag är inget pepparkvarn eller saltkvarn, utan en pratkvarn"





Buss resan till stan ^^ Haha ! Jag är lite halft borta och Viktoria är lika glad som alltid :P


Jag och Sanna :)


I väntan på maten så passade vi på att ta massa kort :D 
OBS!  hungriga som fan!



Hade en trevlig kväll , hoppas på det bästa efter skolan :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0