VARMT !

Som stål på ytan men mjuk som lera
Jag skulle vilja ge nåt mera



Ojoj , idag var det lika varmt som igår. När man jobbar känns det nästa för varmt :P Men man ska inte klaga på det fina vädret :)

Idag vart det lugn med jobb och det vart en lång sträcka från där vi skulle jobba och verkstan. 4 km så det var bara att se glad ut och sparka på sin fina sparkcykel :)
Tur att dagarna går ganska fort då :)

Jag har fått ett problem. Jag behöver en cykel som jag ska ha i minst 4 veckor. Men jag har ingen... Måste ha den för att cykla till bussen så jag kan ta mig till jobbet. Det är typ 7 km så det tar en jävla tid att gå. Så någon som har en cykel jag kan få låna eller få ägar bevis på ;) Säg bara till :D


Nu har jag gjort klart planerna för helgen :) Imorgon blir det Hamnfestivalen i Enköping och på lördag blir det till Gräs ö för att basta och bada lite tuna med pojken :)

Finns inte mer sommar en Gyllenetider och Håkan ! :) Tänkte bara säga det ^^

"En pojke reser till månen
En annan siktar mot solen
En tredje kommer aldrig iväg
Han viskar när natten faller
Och du känner dig frusen
Då lever, då finns jag här för dig"


" Ville bara hålla om dej, och va alldeles intill
Ville bara känna känslan av att finnas till
Men jag är förförd av någon ung och vild "


Attans också! Fick bilderna som vi tog på studenten idag. Fy fan va fula dom är xD haha , jag är inte ens med på bilden . Ser ut som om jag tänker ungefär " vad fan glord du på " eller " vad jag skulle vilja ha en rosa elefant" . Haha ^^ Näe dom vi tog hemma vart bättre :)


Nu bli det raka vägen till sängen för efterlängtad sömn :)

Sleep well !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0