Work , work , work

Telling my whole life with his words



Oj oj , Har varit så slut efter jobbet den här veckan att jag har somnat direkt när jag kommit hem. Men nu tror jag att min energi är på bättrings väg. Snart är första veckan på jobbet avklarat och 7 veckor består om inte mer. Med lite tur kanske man kan jobba kvar 2 månadet i höst :) Arlanda är en härlig plats att jobba på , så det tackar man inte nej till :)

Usch , snart är det midsommar och jag har fortfarande ingen anning om vart man ska eller vad som ska göras. Snackade lite med Lina idag och kanske blir så att jag åker med henne till öregrund. Det visar sig :)

Näe, nu ska jag in och duscha lite. Man är inte så ren och fin efter en sån här arbetsdag :P Sen så blir det min björnbärs smoothie :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0