Båt resa :)

Varför gör du som du gör?
Jag höll mitt hjärta utanför
Jag var sårad, jag var bränd
Lovade mig själv att det får inte hända igen



Oj oj , Idag ska jag ut och åka båt med familjen :) Vi ska åka 24 timmars och Farmor och Farfar ska med :D <3
Känns jätte kul , var länge sen man träffa dom :) Och igår kom dom :) <3 Haha ! Farmor och Farfar hade md sig JÄTTE mycket godis i går och jag som har "börjat " dra ner med godiset fick lida xD Fast egentligen inte jag åt lite grann ^^
Igår syde jag också klart min lila / Svarta klänning :) Vart lite fel på ett ställe :/ Men det löser sig nog bra, ska kämpa med den idag innan vi åker :)

Nu är det inte lång tid kvar till Studenten eller något annat :P Hoppas på det bästa :) Vet att jag har fått några bra betyg iaf :)

Saknar min pojk <3 :/

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0