Försovning.

I can show you the world



Ups. Idag råkade jag försova mig, men jag skyller allt på Jonte ^^  Men det gör inte så mkt, ibland behvöer man lite ledigt ^^
Nu har jag gjort upp planerna för hur jag ska fixa och trixa i sommar ^^ Nästan alla min möbler ska "renoveras" xD
Längtar som fan till jag kan börja ,men jag sparar det till sommaren ^^ Då kanska man kan stå ute i  det fina vädret :)

Nu är det inte långt kvar till studenten, och jag börjar bli nervös som fan. Är inte klar med allt i skolan heller så.. Men det löser sig. Ska plugga lite nu :)

Annars har det varit en lugn dag. Hittat bästa sidan där man kan handla kläder online och i min storlek ! xD Nu behöver jag inte sy in kläderna varje gång xD

Ska klippa mig,  så funderar ut lite hur jag ska klippa mig ^^ Men tror jag har fått en bra idé :)





S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0