Marknad

Längtan lever kvar, även om jag kämpar emot


Idag var det marknad i Knivsta som jag och Jonte gick på. Inte alls så mycket som det brukar vara men mysigt ifall :) Köpte mig en påse jätte goda chips ^^ Sen så gick vi hem och lagade lite frukost jag och Jonte :)

Igår vad jag på Rix fm festivel och det var riktigt kul. Men kommit fram till att jag inte hör hemma i folkmassor eftersom man vart irriterad på alla som puttade runt på en. Jag som är ganska liten åker en bit bort av bara en vindpust så då kan ni kanske förstå hur långt bort jag åker när någon puttar på mig.

Det tråkiga var att jag och mina kompisar stod ganska nära scenen med jätte mycket folk. Alla var ungefär 15 år xD haha ^^ och dom var så kaxiga och verkligen jobbiga. Om dom inte puttade på en så drog dom någon i håret eller trampa med flit på foten. Så näe det förstörde lite grann.
Men fick se H.e.a.t iaf :) ( tror dom heter så xD ) . Men när dom öppnade programet så sa dom att alla våra favorit artister kommer sjunga och då trodde jag att Brolle skulle komma . Men inte det inte.
Men jag hade kul iaf :)

Nyss så var jag inne och kollade på Brolles hemsida och där har han en blogg som jag har bestämt mig för att en dag ska det stå något om mig i den ^^ Haha ^^ Förhoppningsvis något snällt :)

Hörde också en ny låt från han ( vet inte om den är ny, men ny för mig iaf ^^ ) och Linda Bengtzing. Den heter "Varför gör du som du gör? " Den var jätte bra ! Helt klart värd att höra :)

Bästa i låten
"Varför gör du som du gör?
Jag höll mitt hjärta utanför
Jag var sårad, jag var bränd
Lovade mig själv att det får inte hända igen
Varför gör du som du gör?
Plötsligt är du innanför min bro
Och alla murar som jag byggt, för det kändes tryggt
De har börjat ränna igen "


Ikväll är det melodifestivalen. Vi får se hur långt Sverige kommer. Tror att vi kommer komma långt eftersom det är något nytt eller så kommer vi komma långt ner på listan. Man får hoppas på det bästa :) FRågan är bara om ifall vi vinner, skulle svenska smahället ha råd med att hålla tävlingen i Sverige nästa år? Det visar sig :)

S.Y
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0