Nu klippt :)

Let me look into your deep brown eyes

Idag var jag och klippte mig ^^ Vart jätte bra,fick lite kontorll över luggen. Inte en sån där jätte förändring men endå ^^ Kan lägga upp en bild sen :P

Sen så var det en till sån här dag när inte mycket händer , legat i solen hela dagen :) Men inte fan vart man någo brun för det . Fast som tur är vart jag inte röd heller :P
Nu ikväll ska jag vara hundvakt så tar mig inte så långt, men Jessica kommer och håller mig sällskap ^^ Så då kan vi planera lite mer på våran 80 tals fest vi ska ha i sommar :)
Säg till om  ni vill komma ;)

Igår så skaffade Jessica en blogg , efter evigt prat om det ^^ Så där kan man kolla in om man vill :D

När nu ska jag börja med middagen :D






 
" If you ever have to let me down
In this world,
My life surely
Would be upside down "












S.Y

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha :D wihoo ! vi får planera den imorgon ist ! när vi slipper va på sjukhuset halva kvällen , för där tänker vi inte spendera morgondagen va ? :P

2009-05-30 @ 00:08:29
Postat av: Anonym

jag vill komma !:)

2009-05-30 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0