Plugga det sista.

När allt går mot sitt slut
 finns det inte mycket kvar att ge till.


Nu börjar det verkligen dra ihop sig med skolan. Snart är det studenten och här sitter jag med massa papper och ska göra det sista. Men det känns bra, vart precis klar med mitt Vattentema och sista recensionen i MBS ( människor i behov av stöd). Har lite kvar som jag inte har med mig dumt nog eftersom nästa måndag sätts betygen och har två prov denna vecka. Men det ska nog gå bra :) Annars kan jag alltid skriva och klaga i min blogg ^^


IDag var jag ute och körde lite helt nyvaken.Men det gick väldigt bra för att vara så trött som jag var. Hoppas att körkortet kommer vandrandes snart :)



Igår gick det inte så bra för Sverige ,men våra nordiska granlädner kom högt uppe på listan. Norge kom etta med Alexander Rybak och hans låt Fariytale. Sen så två kom Island :) Inte dåligt det. Och Alxander var inte alls dåligt. Men han såg ut som en skolpojk tycket jag. ^^ Oskyldig och snäll xD Låten var faktist riktigt bra ^^ SÅ den var därd att vinna :)

Everyday - we started fighting.
Every night - we fell in love.
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above.



S.Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen någon som håller med mig om att låten är bra:) hade ni roligt på rix fm då ? :)

2009-05-17 @ 22:17:43
URL: http://jonasfliiicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så klart den är bra :) Jo då det var kul, lite för mycket små barn kanske ^^

2009-05-18 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0