Poker :)

I won't give up til it's over



Oj oj , igår var det poker kväll ^^ Och jag vann nästan :) Eller egentligen gjorde jag det i min egna lilla värld :) Men det var kul ^^ Synd bara att det senare på kvällen öste ner regn och att jag sa fel tåg tid till brudarana :O Så dom fick stå och vänta i 30 minuter i regnet :O Men det var inte meningen :/ Dom förlät mig :D

Idag har det varit en sån här köpa sko dag :) Köpt te par nya skor ^^ Jätte fina vardags skor som jag har fått nu :) Sen så var jag också på ikea en sanbbis. Träffade på en "gammal pojkvän" till mig, ( Vet inte om man kan säga pojkvän , vi var typ 10 år då så kanske mer kompis xD ) Men han har skaffat barn och hela köret nu iaf :) Kul kul ^^ Själv ska jag leva livet ett tag till hade jag tänkt :)

Snart är det Sudenten också. Sen en veckas lov sen jobba :) Så det ska bli skönt. Vet fortfarande bar inte vilket jobb och det känns lite tugnt. Eftersom jag inte vill stå arbetslös i höst vill jag inte ta fel jobb i sommar, om ni förstår. Men just nu känner jag för att ta det som ger mest betalt och ta dagarna som dom kommer. Men vi får se. Med lite tur kanske jag får reda på lite mer information nästa vecka :

Nu har jag ifall avslutat många kurser i skolan så är helt ledig på fredagar :) Känns jäkligt skönt ^^


Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0