Ramsor i fulla högar !

Is there nothing more of me than this



Haha ! idag så har jag retas med Jessica och Sanna genom att göra ramsor av allt jag tänkte på. Fast alal vart nästa lika xD Men  överigt så har jag handlat lite idag ^^ sen så i morgon är det studiebesök med skolan sen jobbet :)
Hoppas jag får reda på hur det blir i höst med jobb. Börjar känna mig otroligt nervös över det !

Sanna panna pö, bodde på en ö . Ön börja brinna, alla börja springa , utan sanna panna pö  för hon var så slö ! 
HAHAHA ! Näe men jag har en bättre ^^

Jessica pessica päron krök, gick hand i hand med Simons mök. Men då kom Sanna panna pö arg som en hök och snubblade i en hög !

HAHa ^^ näe men någon dag ska jag nog skriva mig en seriös bok om Sanna, Jessica och mig ^^ Skulle bli den bästa boken någonsin :P


Annars har jag gått och funderat på om Brolle och Robban i Takida. Jag vet liksom inte vem av dom som ska få försörja mig i framtiden ^^ Jag har varit Brolle trogen i flera år , men en ny och kanske lite yngre brolle liknande Robban kanske inte heller är fel. Men men , jag får väll Retas med dom båda :D


Won't you lift me up
Lift me up or else I'll never stop
Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven...

S.Y

Kommentarer
Postat av: Ajz

Trodde ju ja skulle försörja dej! :( Men då vet ja! Tack då! :/

2009-05-06 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0