Reinfeldt på besök

Have I lost my mind?


Oh, idag i skolan så kom Fredrik reinfeldt och snackade massa politik. Säkert jätte trevligt , men han prata på jätte fort så jag han inte med så mycket. Det roliga var att han kom för att samla röster till Eu valet , men jag tror han kom därifrån med mindre. Han impade inte på någon och hade svårt med att svara på endel frågor han fick. Men men , ni kan se det själva halv sju i kväll på 1:an xD Själv skulle jag aldrig se om det, var inte så intressant och jag gillar inte Moderaternas politik xD

Annars så har det varit en härligt solig dag :) Gick in för att kolla lite på Arbetsförmedlingen, och där gjorde jag nog bort mig xD Förstod inte riktigt vad jag gjorde där så jag gick fram till en "äldre man " bakom disken och frågade ifall han kunde ge mig ett bra jobb. Men det kunde han inte så då gick jag xD

Letandet efter en bra 20 års present till Syster har på börjat. Fast jag vet inte vad jag ska köpa, hittar jag inget bättre en det jag kolla på idag så blir det snopp tofflorna :D Dagen problem för mig :D

Nu är det 8 dagar kvar till STudentskivan så säg till om ni ska med :)






" Hold me in your arms, tonight.
I will stand by you forever.
You can take my breath away."


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0