School

Over and over, over and over
I fall for you


Idag hade jag mitt tal i svenska, det gick faktist väldigt bra. Fick Vg + så är väldigt nöjd ^^ Sen fick jag reda på andra glada betyg, trodde faktist aldrig jag skulle få mer en godkänt eftersom jag trodde jag hängde på tråden till Ig. Men det känns skönt att veta att man har några bra betyg :) Speciellt eftersom jag någon gång i framtiden skulle vilja studera igen ^^

Idag har jag suttit och läst lite om "spöken". Usch , det ryser alltid i hela kroppen när jag tänker på det. Kan inte påstå att det är behagligt.
Vad ska mna tro? Om man kolla på klipp på Youtube, hur ska man veta att dom är sanna? Det är många som snackar strunt, men det är endå obehagligt. Och oftast tänker man inte på det förens något obehagligt händer sig själv xD Men uscha, jag vet vad jag och Sara har varit med om. Nej tack står över att uppleva det igen.

Nu börjar det bli tid för nya fotograferingar, det känns riktigt skönt och hoppas på det bästa :)

Walk alone Think of home
Am I too much?
Standing on my own
Forget about the life I used to know.


S.Y

Kommentarer
Postat av: rebecca

rösta gärna på mig (nr 4) som veckans blogg här: http://linnearinzen.blogg.se/2009/may/finalister-i-veckans-blogg.html#comment :D

2009-05-13 @ 16:33:04
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0