Seg dag.

My love for you will remain


Usch idag har det bara regnat hela tiden när jag satt på jobbet :D Fast när jag slutade regnade det nästan lite mer :/ Vanliga turen man har xD

Studiebesöket idag vart inte alls något roligt. Fick sitta på en stol hela tiden, fick inte ens ta kontakt med barnen xD Det kändes lite muppigt xD

På vägen hem träffade jag Sara och hon började berätta massa saker om Valborg . Haha som vi tydligen hade gjort xD Ja så nu vet alla att jag och Sara har bada fötterna i fyrisån xD Det är inte alla som har ^^ Näe men det var trevligt , det var en väldigt lyckad kväll så alltid kul att snacka lite om det :)

HAHA ! Tvingade Jonte kolla på Ugly Betty igår :) Bästa progamet någonsin :D Men det tyckte inte han . Men men , han lär sig nog tidsmässigt. ^^

Jessica var ute och gick tillsammans med en chick.
Dom tog varandra i handen och slog sedan i landet.
Aj aj ! sa då farbror Kaj
och tog dom till sand.


S.Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg nog allt hur ni längtade efter att få röra vattendropparna i ån när båtarna flöt över dem! haha;D

2009-05-06 @ 21:12:39
URL: http://jonasfliiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0