Skåp tömning :)

The time is come

Idag så tömde jag hela skåpet i skolan och tog hem nästan allt :) Det vart lite kvar som jag får hämta i morgon :)
Skoja inte om att det var tungt , men som tur var hade jag tänkt till lite innan så jag hade med mig en väska som man kan dra :) Haha ^^ men det gick mhycket lättare då :)


Vi kollade på film i skolan, en jätte bra film om förintelsen. Pojken i rangid pyjamas heter den och är verkligen värd att se :) Handlar om två 8 åriga pojkar. En är jude andra är son till en högt satt nazist.Dom blir bra vänner utan att förstå hemskheterna.
Tyckte att dom kunde ha gjort ett litet bättre slut, för helt plötsligt slutade filmen xD




Ikväll blir det utgång med brudarna till Göteborgs nation :) Ska bli skönt att gå ut ett tag , det var inte igår precis :P
Det är rymd tema så jag får se vad man hittar på för skoj :P

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0