Sweet!

Allt är inte som det ser ut.


Hehe ^^ När man har en snygg busig pojkvän händer det ibland att man får besöka sjukhuset ^^ Så i fredags kväll satt jag inne på sjukhuset med Jonte efter att hans knä tagit mycket stryk från hans kross. Jag höll på att spy utav allt blod , Fy fan ! uscha , men jag överlevde ^^ 

Igår var det soligt och marknad i Örbyhus. Så dit åkte jag och Jessica , Jonte möte upp oss vid tåget på sina tuffa kryckor ^^ Det var inte en så stor marknad men det var endå härligt , gick omkring där i 1½ timme , sen dumpa jag av Jessica vid tåget och möte upp Jonte igen :) Sen vart det åka lite bil och tillbaka till sjukhuset för att töma hans knä på all svulnad. Dom suger ut svulnaden som igår bara var blod. USCH xD Så det vart sjukhus besök igen i tre timmar :P Men vi lyckades underhålla oss själva ;)

Idag fyller Syrran 20 , så det blir lite tårta^^ Men ska vidare till Jonte :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0