Torsdag, vanlig dag.

They say the devils water it ain't so sweet you don't have to drink right now
but you can dip your feet in every once and a little while


Oj vad jag kämpade  på jobbet idag, egentligen inte . Men jag kunde ha gjort det :P
Näe idag var det en sån här vanlig dag när inget speciellt händer egntligen. Var på jobbet ett litet tag men åkte hem tidigare för jag kände mig inge bra. Men nu börjar det bli bättre :) Bara det den hemska huvudvärken kvar :P

Imorgon ska jag åka och klippa mig , hoppas på det bästa :P

S.Y

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

Hej! Jobbar du kvar på aros? :P

2009-05-28 @ 20:43:24
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0