Alkohol..


This morning I felt not so good after yesterday, we call it "social time" .. Although not every too late so I did not sleep more than three hours a night, which meant that when I wake up still felt drunk. How should you react then? Panic so kalrt, then jumped up masses drank milk since it rest every few moments in bed before I hurry off to work. Lucky I was placed at 4 o'clock so that I had about an hour on me. But can not say that I måde so well on the way to work, but it will not stop me. Clear to me through the working day without any problems:) Sometimes the job is like a little happy pill.


 För jessica :

Usch imorse mådde jag inte så bra efter gårdagens , ska vi kalla det "sociala tillfälle" .. Även om det inte vart allt för sent så sov jag inte mer än tre timmar i natt vilket gjorde att när jag vakna fortfarande kände mig berusad. Hur ska man reagera då ? Panik så kalrt , så sprang upp drack massa mjölk sedan vart det vila litet tag i sängen innan jag skynda iväg till jobbet. Tur att jag stälde klockan på 4 så att jag hade ungefär en timme på mig. Men kan inte påstå att jag måde så bra på vägen till jobbet men det ska inte hindra mig. Klara mig igenom arbetsdagen utan några problem :) Ibland är jobbet som ett litet lyckopiller.


S.Y


Kommentarer
Postat av: =)

Haha !!! va braa att du lär dig hur du ska göra!! =D

2009-11-29 @ 03:20:08
Postat av: Anonym

Bara så du vet så var jag nykter när jag kom till jobbet , så ni får inte tro att jag jobbar när jag är full. :)

2009-11-30 @ 15:41:24
URL: http://svea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0