Är jag sjuk eller spelar någon mig ett spel?


Igår på jobbet fick jag ett akutfall med ryggont. Usch, det gjorde något extremt ont så pappa fick komma med lite medicin till mig. Tack och lov för det annars hade jag nog hart en tuff kväll.. Men det knäppa var att när jag kom hem la mig i sängen för att kolla lite på tvn började jag må jätte illa och trodde jag skulle spändera natten i badrummet, fullt upp med att ungefär spy... Det satt säkert i ett tag så somna tog ett tag, men när jag väll gjorde det så var jag trött också. Men nu i morse när jag vakna kände jag inte av något av dom. Inge ont i ryggen eller något illamående. Fast tyvärr kom ryggsmärtan tillbaka när jag vaknade till lite mer.. Så otroligt typsikt. Men jag känner mig glad över att inte ha spyt hela natten och att det är över :)


Oh, nu ihelgen ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt, fast på min lilla energi känns det omöjligt.. Vi får se hur det går :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0