Day after day, it goes forward?


Ledig idag efter en helspidad gårdag på jobbet. Jag fick något ryck om att jag skulle sälja slut på alla halloween bakelser, vilket också smittade av sig mycket på mina arbetskamrater. Så igår vart det mycket energi på jobbet , även energi som man kanske inte hade men när energin tar slut funkar man en liten stund till. Men jag prata med dom på jobbet senare och så fanns det inte mer än 13 kvar från nästan 40 tror jag om inte mer. Så känner att vi gjorde ett bra jobb :)

Men idag har jag lagt ner tid på vovarna och kanske lite på mig själv också. Vart ute på en lång promenad i det blåsiga vädet och tog fram borsten till hundarna så nu är dom fina i pälsen :)

Annars i livet känns allt konstigt. Ordning och reda finns inte kvar eftersom jag inte vet vad som är rätt eller fel längre.Känner verkligen att Lars winnerbäcks låt passar in på det livet jag har nu..

Svårt att säga varför det blir så , det kan jag inte svara på. Alla har dagar eller perioder då man inte förstår så mycket eller vill förstå något. Är jag i en sån period?


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0