Ett plåster på världen.


Ja , näe nu har jag bestämt mig för att åka som volentär någonstan någon gång ! Men det känns juh inte rätt att jag ska åka ner till någon som startat ett privat barnhem tex. Och att jag ska betala massa pengar för att åka ner dit och jobba där. Det är klart jag ska betala för min egna resa och mina egna utgifter men inte för att vilja hjälpa ?
Det känns som att man gärna vill hjälpa till men att det är svårt att komma i kontakt med dom som är aktivia med att hjälpa mer behövande männsikor.... Hittade något som var värt att titta igenom http://www.unicef.se/stod-oss/gavoshop







Men någon dag ska jag också hjälpa, hoppas på att kunna stödja Ingalills projekt :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0