Ilskan, hur ska den hanteras?


Idag vart jag kanske lite arg på min skitfledare så jag ringde och var jätte otrevlig.. Kanske något jag ångrar lite så här efter , men men får förklara mig imorgon xD


Hur ska man egentlilgen hantera sin illska ? Är man hemma är det en sak, eftersom jag brukar ut och springa. Vilket försäg är ganska svårt för mig eftersom mina ben inte är friska nog för att springa..
Men om man är tex. på jobbet, skolan osv . Hur ska man kunna hantera ilskan både för sig själv och andras skull? Svårt.. Oftast säger/Gör man det första man tänker på eftersom man är så otrligt arg och tänker inte på vad som kan hända.
Det enda man vill är att förklara för andra att man är arg och förklara varför..





S.Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0