Natt folk.

No ordinary boy is good enough for me

Imorgon kommer prova jobba natt för första gången, och det gör att jag börjar bli lite nervös.Det innebär att jag också kommer jobba själv, vill säga ingen att prata med på hela natten...
 Tänk om jag blir så trött att jag somnar ? Vad händer om det kommer jätte mycket folk ( vilket inte är så stor chans,men chansen finns.. ) OSV.

Haha ^^ Lite små nervös som man kan säga, så nu ska jag försöka hålla mig vaken halva natten i natt så jag har lite större chans att klara mig imorgon :P

Ska förbereda mig med MASSA Kent musik, det måste vara det bästa sättet. :)
Kanske lite mer :)


Om du natten till trosdag eller fredag känner att du har lite tråkigt eller är vaken överhuvudtaget. TVEKA INTE, ring mig jag kan lova att jag kommer vara glad att få prata lite med någon :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0