Nya modet. Något bra eller inget att ha?


Det har varit en lång helg med sena kvällar, kanske lite väll sena kvällar men det har också varit kul. IDag var lediga dagen så vart en tur in i till stan för lite shopping. Men som sist jag försökte leta efter något snyggt kan jag inte alls hålla med om att nya modet är något att följa, vist är det finns med glitter osv till nyår men jag vill ha vanlig vardagskläder som är fina men inte ser ut som krogenkläder. Man vill gärna att vardagsmodet ska kunna funka bra även på fest men festkläderna funkar inte riktigt till vardagen.

det här är jätte fint till Festen , men funkar det i vardagen?



Nej, det funkar nog inte riktigt till vardagen för mig iaf, utan jag föredrar något snyggt men inte allt för glittrigt.


Det här är mer min klädsmak i vardagen. Har börjat älska färgen grå :)


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0