Sometimes I do not know how I want it.


I see myself in a different way

Övertid på jobbet idag igen! Attans, vilket otur man har , eller så kan man se det som tur eftersom det är många som är arbetslösa och jag har ett super jobb med minst lika knasiga arbetskamrater som mig själv, No offense ^^

It's really good to hear your voice when I need it the most.
To hear you say my name, it sounds so lovely. That leads me to be weak. So please do not hurt me, leave me behind alone..


Pinsamt när man börjar klockan 1 och nästan försover sig.. Då känns det som om man är lite väll trött, men slut på det framöver om jag lyckas det jag tänkt..


Jag undar hur jag ska göra med min framtid, nu när det inte finns något tidsbegräns. Innan hade jag x antal år i grundskolan, 3 år på katedral osv. Men nu, hur många år har jag på Grand ?
Eftersom jag inte vet hur jag vill ha det framöver är det svårt att tänka på och svårt att svara på. Kommer jag sätta mig i skolan igen eller kommer jag försöka få till min karriär iaf ? När ska man vet att man är på rätt väg?



I think you can do much better than this, after all the lies I made you believe. If there is no memory I remember please tell me .
 I tell myself something that is not true.
I think you should know this ..


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0