Är det ett måste eller ett alternativ?


Hämtade ut min nya medicin idag från den så kallade läkaren jag besökte igår. Dom här pillerna är helt otroliga på ett väldigt dåligt sätt. Efter att ha läst biverkningaran som kan uppstå känner jag en stor vilja att stå över dom, vilket jag tror jag kommer göra men ska försöka ringa apoteket och om råd. Dom vanligaste biverkningaran man kan få är: Kräkningar, illamående , Tarmblödningar, yrsel, hud utslag, Hörselskador mm. Sen så har vi dom 100 av 1000 : Hepatit , Gulsot, andnings svårigheter, Magsår, Blödningar innanför huden , depression , sen en jävla massa andra saker.
När man läser det känns det som om dom gör mer skada än vad dom kan hjälpa. Men jag ska försöka hitta på pappret igen där allt stod , för jag vet att det var något som jag verlkigen vart avskräckt ifrån. Chansen att jag skulle kunna få allt det här är väldigt liten , men att jag får någon känns stor eftersom mina läkare har svårt att dosera min medecin vilket har blivit till överdos som inte är allt för kul. Mina läkare tänker inte på min kropps storlek utan bara på min ålder, kan det vara så ?


Wrap me in a bolt of lightning
Send me on my way still smiling
Maybe that's the way I should go,
Straight into the mouth of the unknown
I left the spare key on the table
Never really thought I'd be able to say
I merely visit on the weekends
I lost my whole life and a dear friend
I've said it so many times
I would change my ways
No, nevermind
God knows I've tried

I finally put it all together,
But nothing really lasts forever
I had to make a choice that was not mine,
I had to say goodbye for the last time
I kept my whole life in suitcase,
Never really stayed in one place
Maybe that's the way it should be,
You know I've led my life like a gypsy

I'll always keep you inside, you healed my
Heart and my life... And you know I try.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0