Catwalk!





Bästa kvällen på länge ! I lördags så gick jag Catwalk för första gången i mitt liv :) Något alla måste testa ! Man får en sån kick av alla människorna och all uppmärksamhet. Det var så roligt och jag kan nog inte beskriva i ord hur kul jag hade. Som ett plus på kanten var det jätte härliga människor som jag fick dela min glädje med.

En hel dag på salongen , dag två :) Abba musik på hög volym och trötta människor med en viss nervös känsla. Men längre in på dagen vart det mycket glädje blandat med trötthet :)

Det var 7 olika grupper som skulle upp och visa upp sig. Jag tillhörde grupp 2 som var jeans,Blommor och färg tema.


Här var Catwalken som vi gick på :) Fast en var inte riktigt klar när jag tog bilden. Dom höll fortfarande på att sätta upp massa lampor och sen så var det skyddsplast på catwalken :) Men Där tillbringade jag en underbar kväll :)


Det var 600 personer som var där och kollade på oss när vi gick :) Lite nervöst i början men inte så mycket, jag var mer nervös när som skulle klippa mig :P

Det fanns massa fotografer , tror alla där inne hade en kamera men sen var Bingo där och fotade också :)
Det var så kul !
Kanske sätter upp fler bilder sen :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0