Dansa , Dansa säger jag !

Du säger till
Eller följ mig till dom gråa, höga husen
Bakom järnvägsspåren




En toppen kväll igår som oftast när man träffar dom nära och kära. träffade på fler än jag trodde jag kände igår. Eftersom jag bara känner 3 personer så träffade jag på fler än 3 igår om man kan räkna. Träffade många trevliga gamla godingar, men svårt att vara social när man inte är allt för intresserad av att vara mer social än man redan är. Hemskt som det låter så är det sant. Kände att jag hade kul med dom jag kom med , vilket betyder att jag kände för att stå och små prata med andra. Lite egoistisk är jag också.
Skulle gärna berätta mer om kvällen ,men det är lite små suddigt..
Tur som det var är jag nog inte den enda som känner så, vilket betyder att det inte heller finns några bilder från senare på kvällen. YES , det kan inte betyda mer en något bra!


Igår handlade det endå om Jesscia som fyllde år, med tanke på hur kul vi andra hade så hoppas jag att hon också hade kul. Men presenten vi gav kan endå inte slå något. Vi gav henne ett överlevnads kit för 19 åringar :)
Alltid lika kul att få lite av varje :)

Jag brukar jämföra mig själv med en grottmänniska när jag är nyvaken på morgonen, det är så jag känner mig. Man känner att man inte klarar av något, men pratar suddigt, förstår dåligt och ser alltid lika vårdad ut. Med lite tur brukar utveckligen till männsklig form ta i efter ett par timmar , idag var inte en sån dag. Idag har jag legat hela dagen i sängen och myst. Vid 4 tiden så insåg jag att det inte var någon idé att göra något större av dagen eftersom det inte var mycket kvar av den så jag fortsatte mitt liv som grottmännsika, vilket jag tänkte gå in i igen..


S.Y

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :)

Gå in på stylesearch och kolla ditt pm ;)

2009-10-26 @ 08:47:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0