Första snön och höst jacka.


IDag som dom flesta säkert vet kom den första snön. Men det alla kanske inte vet men förstår är att det var väldigt kalt på morgonen och jag smart som jag är hoppar ut till den isiga bilen i min lilla höstjacka. Även kallad tönt jacka efter pappas härliga ordval. :) Anledningen till att jag tog min höst jacka var "É ska åka bil till jobbet, då behöver man inte så mycket kläder." SMART TÄNKT EMMA ! Vem kan egentligen tro att bilden ska vara så mycket varmare när den stått ute en hel iskal natt? Jo den bli varm efter ett tag men det tar sitt lilla tag det med.. Bättre lycka nästa gång :)



IDag kom Fanny förbi jobbet ( En härlig tjej som jobbat där innan) eftersom hon flyttar till Spanien nu, just idag när första snön kom ! Fy fasiken va tråkigt :) Åka ifrån all den härliga snön till den varma och jobbiga solen , skulle jag vilja tänka men riktigt så känns det inte. Inte för att jag klagar på snön men just nu känner jag för att ha lite värme ist :)

Fast jag måste säga att jag saknar den riktiga vintern lite ^^ Sen så i vintras var det super kul ^^


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0