God morgon rörmokaren!


Idag skulle det vara min lediga dag den här veckan men ikke , Jag har svårt att säga nej till ett nytt pass vilket gör att det kan bli många pass som jag egentligen inte vill ha , men jag ska inte vara otacksam klart jag kan ta dom :)
Så i dag blir det jobba på mina egna tider uppe på Ritazza på insidan :)

Men även fast jag valde att börja lite senare idag så var jag tvungen att vakan tidigt eftersom det första jag träffar på när jag vaknar av mammas ropande är två rörmokare. Så det vart ett snabbt godmorgon sen vart jag ner hoppad av hundarnas glada min av mitt återkommande. Men vem tackar nej till lite kärlek på morgonen ? Not me :)




Jaha nu är det så att jag redan är vaken och ska inte till jobbet förens 11.. Då blir det en varmt te och varm säng en timme till :) Sen en väntan på Vårdecentralen som ska ringa, nu jäklar fick jag tag på dom :) Annars har dom så dåliga öppe tider :P


S.Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0