I never have to scroll more, am I right?


Läkarbesök idag, vilket inte gav mig så mycket resultat eftersom dom bara skickade hem mig med lite iprem. Det kan vara positift men också negatift. Hoppas det inte blir så många fler besök på sjukhuset, men är rädd för att det i dag bara var ett av många framöver.. Vart så irriterande när hon inte gjorde något förutan att skriva ut lite medeciner hon kan tänka sig hjälpa. Hon viste inte vad hon skulle göra men endå jobbar hon som läkare? Varför tror hon egentligen att jag kom ditt, inte för att jag viste vad som var fel heller. Men om det inte slutar med smärtan inom en till två veckor så blir det ordentlig undersökning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0