Munsår

USch, idag vakna jag med munsår. Det är nog en av dom värsta sakerna man kan få, sen så finns det halsflus. Men jag hade tur och hittade en liten salva jag köpte för inte alls så länge sedan, men tuvärr tror jag inte den fungerar :/

Hemma från jobbet nu och ska leta reda på lite bilder på Brolle som jag ska ta med till jobbet och sätta upp på alla väggar på kontoret istället för bilderna som finns nu på massa tjejer. Brolle blir bättre :)  


" För min syster och för min bror
För han som aldrig hann bli stor
För varje liten småsak och varje liten grej
För dig och mig
För byn som jag en gång växte upp i
För skogarna och vidderna där jag kände mig fri"
Brolle - En sång för dom




S.Y

Kommentarer
Postat av: sannaaaaaaa

hahahh munsår & halsfluss är det värsta som kan hända :)

2009-10-08 @ 10:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0