Natt människa, Ensamt ?


När man jobbar kväll och kommer hem senare på kvällen så har jag kommit fram till att det är ganska ensamt. Iaf på vardagarna när inte en enda är vaken, iaf inte någon jag vill ha sällskap med :) Det är inget man tänker på ibörjan men det är alltid kul att ringa någon när man är på väg hem , bara det att alla ligger och sover. Hur tråkig får man vara? Sova när natten är lång? Fast det är ganska kul att ringa och väcka dom som sover :)

Imorgon börjar sys på jobbet , hoppas på att dom är snälla mot henne innan jag kommer :) Good luck Sister !

Det är en låt som har fastnat så otroligt mycket på mitt huvud, men jag kan den inte. Men början av låten är så otrligt bra!

 




 

S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0