Rödhåriga får mer vänlighet?


Idag var första gången för mig att stänga uppe på lilla cafét :)
Kan inte påstå att det är allt för roligt att jobba där eftersom man jobbar själv nästan hela tiden. Fast idag fick jag sällskap av Lina så själv vart jag inte mer en dom sista 4 timmarna , Men kul kan man ha för det :)
Jag hoppas nu jag fick ordning på allt, fast jag kämpade nog mer än man kan tänka sig. den där kaffe kockaren gjorde det inte lättare. Höll på bli en liten brand där om jag inte hade varit så vaken som jag var , tur det :)

En annan sak som jag har tänk på sen jag färgade håret är att folk är otrolig vänliga mot mig. Det kanske inte handlar om stora saker men just det här hjälpa mig med sortering i källaren, ge mig en tidning osv. Är det så att man är vänligare mot dom med rött hår ?
Kan vara något jag fått om bakfoten men det känns som det :P



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0