Varmt bad på morgonen


OH, finns det inge bättre än att ta ett varmt avslappnande bad på morgonen efter att ha blivit väckt av stora syster som stormar in i rummet. Nja , det kanske det finns men just idag kändes badet bättre än det andra.


Igår pratade jag med chefen på jobbet , vi behöver lite mer folk så jag berättade om min syster vilket gjorde att hon ska in och jobba imorgon. Hoppas bara inte jag behöver ångra det här stora syster. Näe jag tror det ska bli kul, sen så får man tydligen inte jobba på samma avdelning om man är syskon , men hon kommer börja hos oss och sedan hamna på en annan avdelning. Lycka till i morgon syster , jag kommer och stör dig sista halvtimmen av din första dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0