Maskerad festen :)

You never know who it is sure to be.



Japp, maskerad festen vart av som planerat och det härliga var att vi kunde ha den hemma hos jessica i stan :)
Det vart en riktigt lyckad kväll med väldigt mycket folk. Fast jag vart lite små irriterad på en tjeje jag tror va utklädd till hora och en  kille som hoppade omkring och jukade på alla och allt. Irriterande, men det ska inte förstöra allt.







Orkar inte ladda upp fler bilder :) Men ni får se hur några av alla såg ut :)
Sen vart det krogen efter det, och jag var bara kvar på krogen i 30 minuter för sen gick mitt tåg hem till jonte :) Kändes tråkigt att lämna allt när man precis kom , men klockan var endå 2 så. Och mer otur måste man leta efter , det var ersättnings bussar vilket gör att det tar 35 minuter längre att åka till jonte än med tåg. SÅ lite mer än en timmer på bussen och jag som är åk sjuk i vanliga fall.. Men tur att jag träffa på Jontes mamma och fick sällskap av henne :)


S.Y

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha så söta kort! :)

2009-09-08 @ 22:10:47
Postat av: Anonym

var det inte du som var utklädd till det?:S haha..

2009-09-09 @ 08:14:34
Postat av: sanna

vilka porrisar på bilden högst upp . grr me like!

2009-09-10 @ 15:04:37
Postat av: :)

OFC, vi är alltid porriga ;)

2009-09-11 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0