Nervös.

'Igår vart det in till stockholm för att handla lite med sys och gå till hår stylisten och visa upp mitt härliga välvårdade hår i nuet. haha ^^ Men det gick bra :) Så nu är det bestämnt att den 3 october är det upp på catwalken. Nervös är jag också. Men hoppas på det bästa :)

Vart en snabbis till jobbet igår också, det har börjat en ny kille. Jätte trevlig , men det kom som en chock, tycker inte det finns jobb så att det räcker till alla som det är nu och så ska man ansälla en ny, konstigt tänkt. Men jag ska inte klaga dom har sagt att jag inte behöver oroa mig så då litar jag på det :)

Igår kom Pappa och syskonen hem från Farmor och farfar , eftersom hon låg på sjukhus så åkte dom för att hälsa på och hjälpa farfar lite där hemma. Men helt otroligt så fick vi höra att sent i går kväll fick hon åka hem för att hon blivit så mycket bättre :) Det känns jätte skönt :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0